We are Fearless Studio
Nice to meet you!
Sander Zimmerman en Eelco van Baarle, de dynamische krachten achter Fearless, vormen een onbevreesd duo met een gedeelde passie voor creativiteit en design. Sander, met zijn talent voor out-of-the-box thinking, en Eelco, een meester in strategisch denken, bundelen hun krachten om grensverleggende, originele
ideeën te creëren die merken transformeren. De synergie tussen deze twee creatieve geesten bevordert een atmosfeer van verhoogde innovatie en creëert merkoplossingen die zowel gedurfd als doeltreffend zijn. Samen leiden ze Fearless naar nieuwe hoogten in de wereld van merkcreatie.
Sander Zimmerman en Eelco van Baarle, de dynamische krachten achter Fearless, vormen een onbevreesd duo met een gedeelde passie voor creativiteit en design. Sander, met zijn talent voor out-of-the-box thinking, en Eelco, een meester in strategisch denken, bundelen hun krachten om grensverleggende, originele ideeën te creëren die merken transformeren. De synergie tussen deze twee creatieve geesten bevordert een atmosfeer van verhoogde innovatie en creëert merkoplossingen die zowel gedurfd als doeltreffend zijn. Samen leiden ze Fearless naar nieuwe hoogten in de wereld van merkcreatie.
Eelco
van Baarle
Art director / Strategist
eelco(at)fearless-studio(dot)nl
+316 48 26 13 42
Linkedin – /eelcovanbaarle
Als kind was ik al heel vroeg bezig met dingen die ik mooi vond of juist niet. Gefascineerd met wat het was dat het mooi of lelijk maakte. Dit heeft mij waarschijnlijk gevormd tot de ontwerper die ik nu ben. Altijd bezig met een doel, of het nu een bepaalde uitstraling moet hebben of een specifieke doelgroep moet aanspreken ik probeer altijd alles met een reden te doen.
In de tijd dat ik met mijn bureau in Amsterdam en later in Rotterdam zat, ben ik mij steeds meer bezig gaan houden met strategie. Ik merkte dat dit naadloos aansloot bij mij vormgevings-filosofie. Dit bleek als snel een succes te zijn bij mijn klanten waardoor ik ervoor gekozen heb hier een compleet traject voor op te zetten. Het leukste hieraan is dat je de kans krijgt om iedere klant de held te laten zijn die eruit springt. Dat is de drive die mij bezig houdt, hoe kunnen we deze klant laten shinen? Ben jij de volgende?
Art director / Strategist
eelco(at)fearless-studio(dot)nl
+316 48 26 13 42
Linkedin – @eelco-van-baarle
Als kind was ik al heel vroeg bezig met dingen die ik mooi vond of juist niet. Gefascineerd met wat het was dat het mooi of lelijk maakte. Dit heeft mij waarschijnlijk gevormd tot de ontwerper die ik nu ben. Altijd bezig met een doel, of het nu een bepaalde uitstraling moet hebben of een specifieke doelgroep moet aanspreken ik probeer altijd alles met een reden te doen.
In de tijd dat ik met mijn bureau in Amsterdam en later in Rotterdam zat, ben ik mij steeds meer bezig gaan houden met strategie. Ik merkte dat dit naadloos aansloot bij mij vormgevings-filosofie. Dit bleek als snel een succes te zijn bij mijn klanten waardoor ik ervoor gekozen heb hier een compleet traject voor op te zetten. Het leukste hieraan is dat je de kans krijgt om iedere klant de held kan laten zijn die eruit springt. Dat is de drive die mij bezig houdt, hoe kunnen we deze klant laten shinen? Ben jij de volgende?
Sander
Zimmerman
Art director / Concept Creator
sander(at)fearless-studio(dot)nl
+316 17 22 80 74
Linkedin – /sanderzimmerman
Mijn slaapkamer hing vol met advertenties van Lucky Strike. Een pakje sigaretten van voren gefotografeerd met daartegen een leunende sigaret. Met een blauw/grijze achtergrond met daarboven een tekst. Altijd anders en altijd gevat. Ik had er denk ik wel 30 van hangen. Met hoge uitzondering was de compositie net wat anders maar altijd herkenbaar in kleur en vorm. Ik vond die gedurfde eenvoud zo geniaal dat ik ze moest verzamelen. Ja hoe oud was ik toen.. ik denk 16?. Nog lang niet wetend dat ik in de reclame zou gaan. Dat kwam later pas.
Ik wist dat ik redelijk kon tekenen maar zag het meer als een tool en vind anderen altijd veel beter. Maar wat ik me wel steeds beter realiseer is dat het creatieve denken niet iedereen heeft. Ieder mens is anders en laat ik nu dit hebben. Aan mij dus om dit volledig in te zetten, wellicht ooit eens voor jou.
Art director / Concept Creator
sander(at)fearless-studio(dot)nl
+316 17 22 80 74
Linkedin – /sanderzimmerman
Mijn slaapkamer hing vol met advertenties van Lucky Strike. Een pakje sigaretten van voren gefotografeerd met daartegen een leunende sigaret. Met een blauw/grijze achtergrond met daarboven een tekst. Altijd anders en altijd gevat. Ik had er denk ik wel 30 van hangen. Met hoge uitzondering was de compositie net wat anders maar altijd herkenbaar in kleur en vorm. Ik vond die gedurfde eenvoud zo geniaal dat ik ze moest verzamelen. Ja hoe oud was ik toen.. ik denk 16?. Nog lang niet wetend dat ik in de reclame zou gaan. Dat kwam later pas.
Ik wist dat ik redelijk kon tekenen maar zag het meer als een tool en vind anderen altijd veel beter. Maar wat ik me wel steeds beter realiseer is dat het creatieve denken niet iedereen heeft. Ieder mens is anders en laat ik nu dit hebben. Aan mij dus om dit volledig in te zetten, wellicht ooit eens voor jou.
We don’t design for designers.
We design for people.
Bij Fearless gaan we altijd op zoek naar het onderliggende probleem, we scheppen liever wat de klant nodig heeft dan wat er wordt gevraagd. Strategie vormt hierbij de onwankelbare basis. Iets creëren zonder reden, doel of plan heeft namelijk weinig zin. En wij houden niet van tijdverspilling.
Deze aanpak, gepaard met ons voortdurende streven naar het overtreffen van verwachtingen, heeft geresulteerd in een indrukwekkende klantenlijst met gedurfde merken en een portfolio waar we enorm trots op zijn! Wil jij niet deel uitmaken van deze inspirerende lijst?
Bij Fearless gaan we altijd op zoek naar het onderliggende probleem, we scheppen liever wat de klant nodig heeft dan wat er wordt gevraagd. Strategie vormt hierbij de onwankelbare basis. Iets creëren zonder reden, doel of plan heeft namelijk weinig zin. En wij houden niet van tijdverspilling. Deze aanpak, gepaard met ons voortdurende streven naar het overtreffen van verwachtingen, heeft geresulteerd in een indrukwekkende klantenlijst met gedurfde merken en een portfolio waar we enorm trots op zijn! Wil jij niet deel uitmaken van deze inspirerende lijst?