Hoe zorgen wij ervoor dat jij jouw doelen bereikt?
Bij Fearless Studio geloven wij dat een merk van binnenuit emotioneel geladen kan worden. Dit betekend dat een merk van binnenuit opgebouwd dient te worden. Wij hebben hier een duidelijk stappenplan voor ontwikkeld, die zijn afgestemd op vier pijlers die jouw succes definiëren, namelijk: het merk, de strategie, de identiteit en de beleving.
De vier stappen die wij doorlopen om jouw merk perfect neer te zetten zijn de zogenaamde Four Fearless O’s: onderzoek, ontwikkeling, ontwerp en overdracht.
In deze Fearless four steps to fandom, ontdekken we samen de kern en essentie van jouw merk, ontwikkelen we de positionering en strategie die hierbij past en zorgen we daarna de vertaling naar de identiteit, campagne, website of andere uiting.
Bij elke opdracht kijken we eerst of het in de kern goed zit om de gezette doelen zo goed mogelijk te kunnen bereiken.
Wil we wat cases zien? Dat kan.
Bij Fearless Studio geloven wij dat een merk van binnenuit emotioneel geladen kan worden. Dit betekend dat een merk van binnenuit opgebouwd dient te worden. Wij hebben hier een duidelijk stappenplan voor ontwikkeld, die zijn afgestemd op vier pijlers die jouw succes definiëren, namelijk: het merk, de strategie, de identiteit en de beleving.
De vier stappen die wij doorlopen om jouw merk perfect neer te zetten zijn de zogenaamde Four Fearless O’s: onderzoek, ontwikkeling, ontwerp en overdracht.
In deze Fearless four steps to fandom, ontdekken we samen de kern en essentie van jouw merk, ontwikkelen we de positionering en strategie die hierbij past en zorgen we daarna de vertaling naar de identiteit, campagne, website of andere uiting.
Bij elke opdracht kijken we eerst of het in de kern goed zit om de gezette doelen zo goed mogelijk te kunnen bereiken.
Wil we wat cases zien? Dat kan.
Intern
Ontdekken
In deze fase gaan we op onderzoek uit om de positionering te bepalen door de purpose, visie en missie te ontdekken.
Extern
Ontwikkelen
Nu is het tijd om met de ontdekte purpose, visie en missie in het achterhoofd, een effectieve strategie te ontwikkelen.
Visueel
Ontwerpen
In deze fase gaan we de ontwikkelde positionering en strategie door middel van strategische art direction, omzetten naar visuele middelen.
Actief
Openbaren
Nu is het tijd om de visuele mideelen toe te gaan passen op online, offline en/of social media kanalen.
Fearless Studio is here to help!
Meestal ligt het probleem vaak bij de merkstrategie en de vertaling naar de identiteit maar natuurlijk kunnen wij ook andere communicatie problemen oplossen.
Onze aanpak is in principe altijd hetzelfde, of het nu gaat om een website, brochure, event, commercial of campagne. We proberen altijd eerst tot de kern komen en het zogenaamde probleem achter het probleem.
Vervolgens kijken we waar de knelpunten zitten om vervolgens deze vanuit de kracht van het merk te tackelen.
Heb je een communicatie probleem met jouw merk en je denkt dat wij jou misschien kunnen helpen of je wil graag wat werk van ons zien, neem dan gerust contact met ons op en dan kunnen we het hier onder het genot van een lekker bakje koffie (of een biertje) eens over hebben.
Meestal ligt het probleem vaak bij de merkstrategie en de vertaling naar de identiteit maar natuurlijk kunnen wij ook andere communicatie problemen oplossen.
Onze aanpak is in principe altijd hetzelfde, of het nu gaat om een website, brochure, event, commercial of campagne. We proberen altijd eerst tot de kern komen en het zogenaamde probleem achter het probleem.
Vervolgens kijken we waar de knelpunten zitten om vervolgens deze vanuit de kracht van het merk te tackelen.
Heb je een communicatie probleem met jouw merk en je denkt dat wij jou misschien kunnen helpen of je wil graag wat werk van ons zien, neem dan gerust contact met ons op en dan kunnen we het hier onder het genot van een lekker bakje koffie (of een biertje) eens over hebben.